حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم

۲۱ بازديد ۰ نظر

حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم

از جمله حفاظ‌هايي كه براي نوع ها درب‌ استفاده مي شود، حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم نام دارد. از اين نوع حفاظ، اكثراً جلوي درب مغازه‌ها، شركت‌ها و يا آپارتمان‌ها بكار مي رود. با توجه به اينكه ساختار اين نوع از حفاظ، نسبت به ساير حفاظ‎ها ساده‌تر به نظر مي‌آيد، بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرد. با اين‌حال از آنجايي كه حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم بايد مستحكم باشد، جنس آن از آهن خواهد بود و به شكل پروفيل ساخته مي شود، ضمن اينكه درون پروفيل‌ها را از طرح و شكل‌هاي عمودي و افقي پر مي‌كنند تا مقاومت درب افزايش يابد. در ادامه قصد داريم در خصوص موارد مرتبط با اين درب صحبت كنيم و توصيه مي كنيم كه اگر مي خواهيد به تازگي از آن استفاده نماييد، اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد.

ويژگي‌هاي حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم

همانطور كه در بالا عرض كرديم، حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم به منظور حفاظت از مكان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحكم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آكاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع كناري در درب‌هاي آكاردئوني كه اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بكار بردن پرچ‌هاي با كيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به كونيك
  • وجود كمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بكار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي حفاظ درب‌هاي آكاردئوني

استفاده از حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، حسن هاي بسيار مناسبي دارد. يكي از اين حسن‌ها به كم اشغال كردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم بسيار سبك است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته كردن آن نياز نداريم.

مزيت حفاظ شاخ گوزني آهني روي ديوار  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. مزيت حفاظ شاخ گوزني آهني روي ديوار يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

مزيت حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت و ايمني حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد.

آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم آشنا كنيم.

درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم

البته انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/273899/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87?new=1

https://zenwriting.net/apyvl0g8gu

https://postheaven.net/ozam4rgnra

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23414505

https://www.fitpa.co.za/activity/p/482330/

https://www.pawer.global/activity/p/285072/

https://mundoalbiceleste.com/activity/p/1615054/

https://www.pedicure.com/activity/p/439748/

https://uceda.org/activity/p/366637/

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/936732/

https://checkpointforarts.com/activity/p/677327/

 

نصب آسانسور وسط راه پله

۱۷ بازديد ۰ نظر

يكي از مشكلات نصب آسانسور در چشم پله كور كردن نورگير راه پله است از اين رو اين روز ها طراحان ساختمان فضاي مناسب تري را براي نصب آسانسور در نظر مي گيرند. اكنون قصد داريم در اين مقاله با كمك آسانسور مانا اطلاعاتي درباره نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور در اختيار شما مي گذاريم.

نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور

اين روز ها نصب آسانسور در چشم پله در ساختمان هايي مشاهده مي شود كه قديمي مي باشند و ساكنين آن ها به علل متعددي تصميم به نصب آسانسور گرفته اند.

در گذشته الزامي براي نصب آسانسور در ساختمان ها وجود نداشت به همين علت بسياري از ساختمان هاي بلند مرتبه قديمي وجود دارند كه فاقد سيستم آسانسور مي باشند اما اكنون با توجه به مقررات ملي ساختمان نصب آسانسور در ساختمان هاي ? طبقه به بالا الزامي است.

اكنون علاقه افراد به خريد و اجازه ساختمان هاي مجهز به آسانسور رفته به همين علت ساختمان هاي قديمي براي رفع اين مشكل با هماهنگي همه ساكنين اقدام به نصب آسانسور مي كنند و از آن جايي كه در گذشته فضايي براي نصب آسانسور در اين ساختمان ها در نظر نگرفته شده است در صورت امكان و داشتن شرايط، آسانسور را در چشم پله نصب مي كنند.

شرايط نصب آسانسور در چشم پله

شرايط نصب آسانسور در وسط راه پله ها، و يا همان نصب آسانسور در چشم پله با قوانين نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور يكي است و اين شرايط عبارت اند از:

  • مقاومت سازه بايد پيش از نصب آسانسور توسط متخصصين معتمد شهرداري بررسي و ارزيابي شود.
  • حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور ???cm*100cm و ???cm*145cm است از اينرو در فضاي كوچكتر همچون ???cm*120cm مجاز نيست.
  • همه كارهاي بنايي ساختمان بر عهده كارفرما است.
  • نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي نياز به اخذ مجوز نصب از شهرداري براي دريافت پايانكار است و البته ساختمان هايي كه داراي پايان كار مي باشند نيازي به اخذ مجوز ندارند.
  • از ديگر الزامات نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي، دريافت تاييديه استاندارد آسانسور و مجوز نصب است. اگر اينكار انجام نشود امكان دارد كه تحت پوشش بيمه هاي حوادث قرار نگيرند و امكان دارد به زمان فروش ساختمان به مالك به مشكل روبرو شود.

چه نوع آسانسوري براي نصب در چشم پله مناسب است؟

آسانسور هيدروليك كششي و يا هم ليفت بهترين گزينه براي نصب آسانسور  https://asansormana.com/   در چشم پله ساختمان هاي قديمي است. چون در بالابر ها و يا هم ليفت نيازي به صرف هزينه هايي اضافي همچون حفر چاه و يا چاله آسانسور نيست.

اما اگر از آسانسور هاي هيدروليك استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اين آسانسور نياز به حفر چاه آسانسور به عمق ? متر، استفاده از پمپ و روغن و مخزن روغن است و در بالابرهاي هيدروليكي به علت قرار گرفتن جك در زير زمين اگر روغن نشت كند مشكلات زيادي به بار مي آورد و همينطور در استفاده طولاني و مداوم از بالابر هيدروليكي حرارت روغن زياد شده و حركت بالابر را دچار مشكل مي كند.

هزينه نصب سيستم آسانسور در چشم پله

براي هزينه نصب آسانسور در وسط راه پله متاسفانه هيچ قانون و تبصره اي موجود نيست و صرفا بايد با همكاري ساكنين اين مساله رفع شود بعضي به توافق مي رسند و هزينه آسانسور را ميان تعداد واحد هاي ساختمان تقسيم مي كنند اما بعضي طبق قاعده زير عمل مي كنند :

  • ساكنين طبقه دوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه اول پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه سوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه دوم پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه چهارم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه سوم پرداخت كند.

براي نصب آسانسور همين حالا به وب سايت آسانسور  مانا مراجعه كنيد و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما تماس بگيريد.

DVR هاي AcuSense و دوربين هاي مداربسته ColorVu

۲۳ بازديد ۰ نظر

DVR هاي AcuSense و دوربين هاي مداربسته ColorVu

يكي از محصولات جديد شركت هايك ويژن با قابليت هوش مصنوعي DEEP LEARNING ،DVR هاي توربو HD AcuSense با قابليت ضبط تصاوير زنده 24 ساعته و دوربين هاي مداربسته توربو ColorVu است.
تكنولوژي AcuSense بر اساس الگوريتم هوش مصنوعي DEEP LEARNING هايك ويژن است كه اولين بار در سال گذشته در محصولات IP خود از آن استفاده كرد. الگوريتم هاي Deep Learning بسيار پيچيده تر از الگوريتم هاي دوربين هاي قديمي است كه داراي عملكرد سطحي هستند. در Deep Learning توانايي يادگيري وجود دارد كه به طرز شگفت آوري منجر به ارتقا عملكرد سيستم تجزيه و تحليل محتواي تصويري (VCA) مي شود.

DVR هاي AcuSense

DVR هاي AcuSense قادرند تا مشخصات ظاهري انسان و همچنين وسايل نقليه را از ميان حجم بزرگي از سوژه هاي مختلف ديگر تشخيص دهند. نه تنها قادر به تشخيص انسان و وسيله نقليه هستند بلكه حتي مي توانند آلارم هاي كاذب را كه توسط اشيا متحرك ديگر ايجاد مي شود تشخيص داده و فيلتر يا حذف كند. اين دستگاه هاي ضبط به طور كلي داراي 3 ويژگي مهم زير هستند:

  • قابليت تعقيب و رديابي سوژه
  • فيلتر و حذف آلارم هاي كاذب
  • قابليت جستجوي سريع سوژه در تصاوير


اين تكنولوژي همچنين داراي يك تابع قدرتمند و سريع براي جستجو در ميان تصاوير است كه قادر به تجزيه و تحليل تصاوير ضبط شده و استخراج تمامي سوژه هاي انساني و وسايل نقليه از بخش هاي مربوطه است.اين بدان معناست كه كاربران مي توانند به سرعت براي سوژه مورد نظر خود در ميان تصاوير جستجو كنند. اين ويژگي هاي هيجان انگيز دستگاه هاي ضبط DVR را قوي تر و قابل اعتماد تر از قبل مي سازد.

دوربين هاي ColorVu

در حالي كه DVR هاي AcuSense به عنوان مغز سيستم عمل مي كنند، دوربين هاي مداربسته ColorVu حكم چشم ها را دارند. با لنزهاي پيشرفته با ديافراگم هاي بزرگ نور بيشتري را جذب مي كنند.
با وجود پيشرفت هاي زياد در سيستم دوربين هاي مداربسته در سال هاي اخير، اما همچنان محدوديت هاي امنيتي بسيار زيادي وجود دارند كه تاكنون رفع نشده اند، مانند امكان ديد در شب با وضوح بالا و ضبط تصاوير رنگي. دوربين هاي ColorVu براي برنامه هاي نظارتي طراحي شده اند كه لزوم وجود تصاوير رنگي با وضوح بالا در آنها بويژه در محيط هاي كم نور از اهميت بالايي برخوردار است. با داشتن حساسيت بالا در محيط هاي بسيار كم نور، دوربين مي تواند تصاويري روشن و واضح را به صورت 234 ساعته ارائه نمايد. علاوه بر اين، اين دوربين ها داراي منبع نوري و لنزهاي ضدانعكاسي هستند كه منجر به ايجاد تصاويري واضح و با كيفيت مي گردد.    
اين تكنولوژي ها براي كارشناسان نصب دوربين مداربسته نيز مفيد خواهد بود زيرا مي توانند بسياري از ويژگي هاي هوشمند تصويري را به سيستم موجود اضافه كنند و آن را به سادگي جايگزين مدل هاي قديمي DVR نمايند. همچنين از جهت ديگر براي كاربران نيز بسيار كارا و مفيد بوده زيرا باعث صرفه جويي در منابع (نيروي) انساني و مالي مي گردد.

  1. https://www.pedicure.com/activity/p/439065/
  2. https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9134727
  3. https://telegra.ph/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-07-27
  4. http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7951762

 

 

علائم خراب شدن آسانسور را بشناسيد

۲۴ بازديد ۰ نظر

هنگامي كه آسانسورها را براي ساختمان ها نصب مي كنيد بايد عمر مفيد آن و خرابي هاي آن را بتوانيد تشخيص دهيد. بسياري از افراد امكان دارد تا آسانسور از كار نيفتد هيچ توجه اي به آن نداشته باشند. در اين مواقع تا وقتي آسانسور بارها خراب نشود توجه اي به آن ندارند، در اين هنگام مدير ساختمان به فكر چاره اي براي تعمير آسانسور مي افتد. آسانسور مثل ديگر وسايل برقي نيست كه تا خراب نشود آن را سرويس نكنيد. به هر حال اگر توجهي به خراب شدن آسانسور نداريد بايد كه ويژگي هاي يك آسانسور ناسالم را بدانيد تا وقتي نياز باشد با گفتن اين نشانه ها ساكنان را مجاب كنيد كه براي سرويس آسانسور اقدام نمايند. با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

علل خراب شدن آسانسور

قبل از اينكه شما را با علائم خراب شدن آسانسور آشنا سازيم بايد عواملي را كه باعث خراب شدن آسانسور مي شوند، شناسايي كنيد تا اگر بارها آسانسور موجود در ساختمان خراب مي شود دليل آن را بدانيد. در ادامه دليل هاي مختلف خراب شدن آسانسور را توضيح مي دهيم.

استفاده اشتباه از آسانسور

بايد گفت استفاده اشتباه از آسانسور باعث مي شود كه ضررهاي زيادي متحمل آن شود، با توجه به اينكه هنگام اسباب كشي بسياري از افراد وسايل سنگين را با آن جابجا مي كنند، يا اينكه اشياهاي نوك تيز را با آسانسور حمل مي كنند، همينطور بيش از حد ظرفيت كابين افراد وارد آسانسور مي شوند و … باعث مي شود كه مشكلات بزرگي رخ دهند، پس بايد به صورت واضح به ساكنان نشان دهيد كه آداب استفاده از آسانسور چگونه است و چه عواملي باعث خراب شدن آسانسور مي شود.

عدم سرويس دوره اي و نگهداري از آسانسور

آسانسور دستگاهي برقي است كه بايد در طول دوره هاي مختلف آن را بررسي كرد. عدم نگهداري صحيح از آسانسور و سرويس نكردن آن ها به صورت دوره اي باعث مي شود عمر مفيد آسانسور پايين ايد و خرابي هاي زيادي را به بار خواهد آورد. آسانسور دستگاهي ناست، كه تنها وقتي خراب مي شود به آن توجه كنيم و به فكر تعمير آسانسور باشيم. بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر به صورت مرتب آسانسورها را سرويس نكنيد باعث به وجود آمدن حادثه هاي ناگواري خواهد شد.

آسانسورهاي بي كيفيت و ارزان

وقتي براي ساختمان ها از آسانسور استفاده مي كنيد بايد به اين مورد توجه داشته باشيد كه چه كسي قرار است آسانسور را براي شما نصب كند. استاندارد سازي آسانسورها نسبت به گذشته پيشرفت داشته است، اما متاسفانه قطعات بي كيفيت در بازار بسيار زياد هستند. در نتيجه هنگام نصب آسانسور بايد توجه داشته باشيد قطعاتي كه قرار است خريداري شوند از كيفيت مناسبي برخوردار باشند حتي هنگام تعمير آسانسور هم اگر به قطعه اي نياز بود بايد باكيفيت ترين آن را پيدا كنيد و به دليل قيمت پايين قطعات بي كيفيت، آسيب هاي جاني را به بار نياوريد، چرا كه استفاده زا قطعات ارزان و بي كيفيت مي تواند دليل خراب شدن آسانسور باشد.

علائم خراب شدن آسانسورها

آسانسورها به هر دليلي كه خراب شوند نبايد از آن ها غافل شد، چرا كه پشت گوش انداختن تعمير آسانسور كار را بدتر خواهد كرد. اگر كسي در آسانسور گير بيفتد يا اينكه از كار بيفتد آن گاه ساكنان ساختمان مجبور مي شوند كه آسانسور را تعمير نمايند، اما اگر علائمي را از خراب شدن آسانسور مي بينيد تا خراب شن كامل آن صبر نكني،د مي توانيد هرچه زودتر براي رفع آن ها اقدام كنيد. در ادامه علائم خراب شدن آسانسور را بيان خواهيم كرد.

هم سطح نايستادن كابين در بين طبقات

آسانسورها بايد هنگامي كه در طبقات توقف مي كنند كاملا هم سطح با طبقه مورد نظر قرار گيرند، اما گاهي اوقات پيش مي آيد كه كابين آسانسور 5 سانتي متر بالا يا پايين تر از طبقه مورد نظر قرار خواهد گرفت كه اين علامتي از خراب شدن آسانسور است. دليل هم سطح نبودن كابين عدم تنظيم سرعت موتور و سنسورهاي طبقات است.

صداهاي غير عادي

آسانسورها صداهاي غير عادي ندارند و اگر وقتي وارد كابين شويد صداهاي غير معمولي را شنيديد مي توانيد اطمينان پيدا كنيد كه يك مشكل فني رخ داده است  و بايد يك تعميركار حرفه اي را براي تعيين مشكل به ساختمان دعوت كنيد. صداهايي مثل كشيده شدن قطعه هاي فلزي روي هم امكان دارد به دليل جابجا شدن ترمزهاي آسانسور، عدم تنظيم سيستم پاراشوت، خوردگي كشك هاي كادر وزنه، شل بودن پيچ هاي قاب كابين، برخورد قطعات ثابت و متحرك، هم تراز نبودن ريل ها و … باشد. از طرفي هم امكان دارد صداهايي ايجاد شده به سمت موتور آسانسور يا تابلو فرمان باشد.

اگر چنين صداهايي را از آسانسور دريافت كرديد، بايد از يك تعميركار حرفه اي براي خراب شدن آسانسور كمك بگيريد، چرا كه امكان دارد هنگام حركت كابين ترمزهاي اضطراري به اشتباه عمل نمانيد و حادثه هاي جبران ناپذير مالي و جاني را به بار آورند.

استارت و توقف هاي شديد مابين حركت يا هنگام شروع حركت

امكان دارد وقتي وارد آسانسور مي شويد، هنگام حركت يا مابين حركت تكان هاي شديدي را دريافت كنيد كه دليل آن هم امكان دارد عدم تنظيم گير بكس، عدم تنظيم فنرهاي مگنت ترمز، بالانس نبودن وزن كابين با كادر بدنه باشد.

حركت آسانسور زمان باز بودن درب آن

گاهي با وجود باز بودن درب، آسانسور شروع به حركت مي كند كه بايد بگوييم دليل آن خرابي قطعه هاي آسانسور ناست و يكي از موادي است كه خيلي كم پيش مي آيد. اين مشكل به تعميركاران آسانسور بر مي گردد. بعضي از افراد براي راحتي كار خود با جان انسان ها امكان دارد بازي كنند. اين افراد براي اينكه از خراب شدن آسانسورها پيشگيري كنند بعضي از سنسورهاي آسانسور و مدارهاي ايمني را قطع مي كنند. در اين صورت خراب شدن آسانسور بسيار كمتر مي شود، اما اين كار باعث مي شود كه اگر علائم خرابي پيدا نشود، باعث مرگ بسياري ازا فرا شود. اگر اين موارد را مشاهده كرديد سريع  تعميركار آسانسور را عوض كنيد.

 

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

۳۳ بازديد ۰ نظر

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

 

سايبان پارچه اي يك به روزرساني آسان براي خانه شما است كه مي تواند حياط پشتي شما را به يك فضاي نشيمن در فضاي باز تبديل كند كه در آن شما و عزيزانتان مي توانيد از گذراندن وقت با يكديگر در طول فصل لذت ببريد. با يك سايبان جديد ، هيچ دليلي براي نگراني نداريد كه آفتاب داغ شما يا اعضاي خانواده شما را اذيت مي كند. نصب اين محلول ساده سايه مي تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند و واقعاً به شما كمك مي كند از بيرون بودن لذت ببريد زيرا نيازي نيست نگران خراب شدن زمان توسط خورشيد باشيد.

 

اگر تصور مي كنيد كه در حياط خلوت خود نشسته ايد و از سايه خنك هنگام ديدار با دوستان يا تماشاي بازي كودكان خود لذت مي بريد ، سايبان پارچه اي براي شما مناسب است. اين روزها ، طيف گسترده اي از گزينه هاي سايبان براي پاسخگويي به هر نياز شما وجود دارد. سايبان هاي جمع شو هميشه يك سرمايه گذاري عاقلانه است زيرا شما مي توانيد هر زمان كه مي خواهيد از سايه يا آفتاب لذت ببريد. در ماه هاي گرم تابستان مي توانيد در سايه زير سايبان پارچه اي خود استراحت كنيد و در ماه هاي سردتر مي توانيد از مقداري آفتاب گرم لذت ببريد.

 

اگر به دنبال مجموعه اي از سايبان پارچه اي با كيفيت و زيبا هستيد ، به  sayehban.co  بيشتر نگاه نكنيد. ما انواع مختلف سايبان جمع شونده از جمله سايبان عرشه ، سايبان حياط و موارد ديگر را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين ، ما بيش از 150 رنگ و طرح را براي انتخاب ارائه مي دهيم ، بنابراين مطمئناً پارچه اي را كه دوست داريد پيدا خواهيد كرد. پارچه هايي كه ما ارائه مي دهيم نه تنها زيبا و شيك هستند ، بلكه از الياف مصنوعي نيز بافته شده اند بنابراين در برابر رشد كپك و كپك مقاوم هستند. علاوه بر اين ، هر سايبان پارچه اي كه ما ارائه مي دهيم شامل سخت افزار فولاد ضد زنگ و قاب هايي با روكش پودري است ، بنابراين سايبان جديد شما فوق العاده بادوام و از نگهداري كمي برخوردار خواهد بود.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افزودن سايبان پارچه اي به فضاي بيرون از منزل خود ، امروز سايبان برقي منصف  تماس بگيريد.

 

منبع :  http://fozoli.tinablog.ir/post/117

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

https://telegra.ph/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-08-10

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

https://www.notion.so/The-Magical-Mushroom-ef78e1f6ab85498c822d506ea481e836?p=ae9da9197ee14c00995995db51a9fbda&showMoveTo=true

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20593161

https://justpaste.it/2lv7o

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل اليزه

۳۳ بازديد ۰ نظر

كليد و پريز ايران الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%B1.jpg

كليد و پريز مدل اليزه به لطف قيمت مناسب و طراحي خاص يكي از پرفروش ترين و پرطرفدار ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد.

كليد پريز هاي مدل اليزه همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اليزه با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد. مدل اليزه با توجه به كيفيت بالا و طراحي عامه پسند و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل اليزه همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز اليزه در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل اليزه داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز اليزه به شرح زير ميباشد

اليزه اقتصادي:

مدل اليزه اقتصادي همانگونه كه مشخص است بسيار اقتصادي ميباشد يعني داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ هاي سفيد و كرم توليد ميگردد و مي‌توان گفت اين مدل ارزان ترين مدل كليد پريز موجود در بازار ميباشد،

كه البته قابل توجه ميباشد داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز اليزه سفيد و اليزه كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد. كليد پريز مدل اليزه اقتصادي محبوب پروژه هاي انبوه‌سازي ساختماني ميباشد.

اليزه رنگي :

مدل اليزه رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي اليزه بژ، اليزه نقره اي، اليزه زغال‌ سنگي و اليزه زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم اليزه استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرندكليد پريز اليزه رنگي با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد و همچنين جزو محصولات ميان رده با قيمت مناسب ميباشد.

اليزه طرح متال :

جنس قاب رويه مدل اليزه طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد و بايد توجه داشت كه  داراي قاب فلزي نميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگطرح متال سيلور براق (همانند استيل) و طرح متال طلايي براق توليد ميگردد و با قيمت مناسب مي‌تواند جايگزين خوبي براي كليد و پريز هاي فلزي ميباشد.

اليزه فيلم پترن:

در حال حاضر براي ساخت و توليد اين سري از كليد و پريز فقط از طرح چوب تيره استفاده مي‌گردد. كليد و پريز اليزه فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد. در فرايند توليد اين مدل از تكنولوژي ظاهر كردن نگاتيو و چاپ ثابت فيلم پترن روي كليد و پريز ها استفاده ميگردد. تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشد.

كليد و پريز اليزه با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا و قيمتي مناسب مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري، پروژه هاي انبوه سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/09/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل اليزه و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام  دهيد.

 

 

كلاس طراحي لباس – دوره طراحي لباس

۲۰ بازديد ۰ نظر

كلاس طراحي لباس – دوره طراحي لباس

 

در واقع مرحله مهم و اصلي كار از اينجا شروع مي شود. در مورد آنچه كه مي خواهيد ايجاد كنيد دقيق فكر كنيد. طرح اصلي لباس خود را مشخص كنيد و آن را با جزئيات كامل نشان دهيد؛ براي مثال اگر لباسي را طراحي مي كنيد طرح ها، چين، گره، پاپيون، قوس ها و غيره را بايد طوري به الگو اضافه كنيد تا يك طرح زيبا و خاص به وجود آوريد. روي عناصر منحصر به فرد متمركز شويد و جزئيات، لوازم جانبي و تزئينات مناسبي را روي الگو طراحي كنيد تا بتوانيد سبكي واضح و روشن را به نمايش بگذاريد. اگر به ايده هاي تازه اي نياز داريد و يا نمي دانيد از كجا شروع كنيد، مي توانيد از مجلات و يا سايت هاي مد، الهام بگيريد.

 

طراحي مد لباس

2. دوره طراحي لباس

لباس ها را پر رنگ و با جزئيات ترسيم كنيد

لباس را جسورانه ترسيم كنيد. از آنجا كه هدف طراحي مد، نشان دادن ايده هاي طراحي شماست؛ هنگام رسم كردن لباس روي الگو از خطوط پر رنگ استفاده كنيد. لباس را طوري طبيعي طراحي كنيد كه گويي روي الگو به طور واقعي آويزان شده است. بايد در اطراف آرنج و كمر، در نزديكي شانه ها، مچ پا و مچ دست چين و چروك وجود داشته باشد. هنگام كشيدن لباس روي الگو بايد به اين فكر كنيد كه يك لباس چگونه روي بدن يك فرد مي ايستد و با ظرافت تمام آن را طراحي و در مدل خود پياده كنيد.

دوره طراحي لباس

 

كلاس طراحي لباس  به ياد داشته باشيد پارچه ها با جنس هاي مختلف، به حالت هاي گوناگون روي بدن قرار مي گيرند. اگر پارچه شما نازك و ابريشمي باشد، روي بدن مي خوابد و سر مي خورد و تقريبا حركتي موج دار دارد و يا اگر پارچه مانند پارچه پشمي و يا كتان، ضخيم باشد؛ خشك و گوشه دار روي بدن مي ايستد و شكل كمتري از بدن را نشان مي دهد (مانند يك كت جين).

 

سعي كنيد دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس طرحستان  ابتدا بافت پارچه خود را مشخص كنيد كه لطيف، زبر، خشك و يا نرم است تا بتوانيد بافت پارچه را به بهترين حالت روي مدل نمايش دهيد، سپس جزئياتي مانند پولك و دكمه را به طرح اضافه كنيد تا تصوير مدل شما در طراحي لباس واقعي تر جلوه كند.

 

طراحي مد لباس

3. يادگيري رسم جزئيات در الگو

بايد ياد بگيريد كه دوره طراحي لباس

 كلاس طراحي لباس  چطور چين، چروك و پليسه لباس را روي الگو بكشيد. از خطوط مختلف استفاده كنيد تا بتوانيد چين و چروك لباس را واضح و روشن روي الگو نشان دهيد. دانستن چگونگي رسم چين، چروك و پليسه روي الگو به شما كمك مي كند تا ساختار لباس را به بهترين نحو به تصوير بكشيد. چين ها را مي توان با استفاده از خطوط سست و موج دار رسم كرد. براي نشان دادن چين و چروك از الگوهاي دايره اي نيز مي توانيد استفاده كنيد و همچنين براي نشان دادن پليسه يك لبه صاف رسم كنيد.

 

طراحي مد لباس

4. نشان دادن طراحي لباس و تصاوير چاپي در طراحي مد لباس

الگوها و چاپ ها را نشان دهيد. دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس   اگر طراحي مد لباس شما شامل پارچه اي طرح دار و يا چاپ شده است، بسيار مهم است تا به طور دقيق نشان دهيد كه چطور اين حالت روي مدل قرار مي گيرد. با كشيدن طرح كلي لباس طرح داري مانند دامن و يا بلوز شروع كنيد. آن را به بخش هاي مختلف و چهارخانه تقسيم كنيد، حال بخش ها را يكي پس از ديگري با طرح پارچه پر كنيد. به چگونگي تغيير چين و چروك و پليسه در ظاهر يك الگو توجه كنيد، چرا كه ممكن است در نقاط خاصي انحنا و يا برشي نياز داشته باشد تا طرح خوب و دقيق به نظر برسد. براي كشيدن طرحي خوب و حرفه اي و با جزئيات دقيق، زمان بگذاريد تا مطمئن باشيد، طرحتان در تمام خانه ها يكسان به نظر مي رسد.

https://www.modes.com/es/

 

5. طرح خود را با استفاده از رنگ كردن و سايه زدن كامل كنيد

كلاس طراحي لباس  در طراحي مد لباس نقاشي خود را با رنگ، جوهر و سايه زدن تكميل و نهايي كنيد. با استفاده از رنگ مشكي پر رنگ و يا رنگ هاي ديگر، روي خطوطي كه مي خواهيد نگه داريد خط پر رنگ بكشيد. در اين مرحله از كار مي توانيد تمام خطوط بدن، علامت هاي اضافه و يا از خط بيرون زده را پاك كنيد. سرانجام با استفاده از رنگ هايي كه مي خواهيد در طرح شما وجود داشته باشد، با دقت درون لباس ها را پر كنيد. مي توانيد لباس ها را با ماژيك، رنگ و يا جوهر رنگ آميزي كنيد. خلاقيت به خرج دهيد و رنگ ها را با يكديگر تركيب كنيد و دوره طراحي لباس

 از سايه هاي زيبا و متنوعي استفاده كنيد تا بتوانيد طرحي كامل و زيبا را به نمايش بگذاريد. زماني كه روي بافت ها و سايه ها كار مي كنيد تصويري را كه زير چراغ هاي نورافكن “باند” ( راهرويي كه مدل ها روي آن اجرا مي كنند) به سمت شما در حال حركت است را تصور كنيد. چين هاي عميق در پارچه با سايه هاي تيره تري نمايش داده مي شوند. در جايي كه پارچه با نور برخورد مي كند، رنگ ها بايد كلاس طراحي لباس  روشن تر به نظر برسند. اضافه كردن دوره طراحي لباس

  جزئيات و ويژگي هاي ديگري مانند مو، عينك آفتابي و آرايش و غيره، باعث مي شوند مدل شما زنده به نظر برسد و ظاهر زيبا، جذاب و كاملي را داشته باشد.

 

 

زيبايي و تنوع درب فلزي فرفورژه

۲۴ بازديد ۰ نظر

زيبايي و تنوع درب فلزي فرفورژه

معمولا درب فلزي فرفورژه بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب فلزي فرفورژه را خريداري كنند در كنار عملكرد آن، بيشتر به ويژگي هاي نماي زيباي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه شود .

معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب فلزي فرفورژه نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.

به طور كل اما تنوع درب فلزي فرفورژه بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مثل چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب فلزي فرفورژه

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب فلزي فرفورژه امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت و ايمني را نيز فراهم كنيد.

 

آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است.و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

انواع درب ويلايي فرفورژه (ورودي)

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) استفاده كنيد.البته دقت داشته باشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست.چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

دوام درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد .كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد.در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

 

 

چرا تلويزيون روشن نميشه؟

۲۵ بازديد ۰ نظر

چرا تلويزيون روشن نميشه؟

روشن نشدن تلويزيون يك اشكال رايج است كه امكان دارد در همه مدل ها و برند هاي تلويزيون پيش بيايد. اين اشكال علل زيادي مي تواند داشته باشد. مشكل و فرسوده شدن بعضي از قطعات تلويزيون و يا يك مشكل جزئي مثل تنظيمات تلويزيون مي تواند باشد. در اين مقاله دليل روشن نشدن تلويزيون را مرحله به مرحله بررسي مي كنيم. همان طور كه توضيح داده شد اگر در همه مراحلي كه توضيح داده مي شود اشكال برطرف نشد، براي سرويس و تعمير تلويزيون با نمايندگي تخصصي سرويس تي وي  https://servictv.ir/  تماس بگيريد.

بررسي دلايل روشن نشدن تلويزيون

امكان دارد كه دليل روشن نشدن تلويزيون شما از قطعات سخت افزاري باشد. در اين حالت اشكال روشن نشدن مي تواند در هر تلويزيون از يك قطعه خاص باشد. به طور مثال اين اشكال در تلويزيون هاي ال سي دي سامسونگ بيشتر مربوط به برد پاور تلويزيون است. برد پاور به دليل گذشت زمان فرسوده مي شود. با تعويض قطعات فرسوده مثل خازن اشكال برطرف مي شود.

تلويزيون روشن نمي شود و چراغ استندباي خاموش است

دكمه پاور كنترل را فشار دهيد، در اين حالت چراغ پاور بايد چشمك بزند و روشن بماند. اگر بعد از زدن دكمه پاور چراغ استندباي تلويزيون روشن شد، اين به اين معني است كه تلويزيون شما دچار مشكل شده است. معمولا اگر تلويزيون روشن مي شود ولي تلويزيون تصوير ندارد بك لايت تلويزيون خراب شده است. بك لايت نور زمينه است كه باعث روشن شدن صفحه نمايش مي شود.

ويروسي شدن مين برد تلويزيون

بايد براي اينكه از ويروسي شدن تلويزيون خود پيشگيري كنيد، حتما قبل از استفاده فلش مموري و هارد ديسك آن را ويروس كشي كنيد. اگر تلويزيون شما ويروسي شود، برنامه شروع به كار تلويزيون دچار اشكال مي شود، به همين دليل وقتي كه دكمه روشن شدن تلويزيون را مي زنيد، چراغ پاور تلويزيون چشمك مي زند ولي تلويزيون روشن نمي شود.

اگر تلويزيون شما ويروسي شود، براي تعمير تلويزيون بايد آي سي برنامه تلويزيون تعويض شود، البته در بعضي موارد با آپديت كردن تلويزيون اشكال برطرف مي شود. با توجه به اشكالي كه ويروس براي تلويزيون به وجود مي آورد، نوع تعمير تلويزيون متفاوت است

تلويزيون روشن نمي شود اما چراغ استندباي روشن است

روشن بودن چراغ استندباي يك گزينه پيش فرض براي نشان دادن خاموش بودن تلويزيون است، اين حالت در تلويزيون طبيعي است. اما اگر با زدن دكمه پاور تلويزيون تغيير حالتي اتفاق نمي افتد، و هرچه تلاش مي كنيد تلويزيون روشن نمي شود، احتمال مشكل ريموت كنترل تلويزيون وجود دارد.

دير روشن شدن تلويزيون

بعضي مواقع تلويزيون شما دير روشن مي شود يا بايد چند بار دوشاخه تلويزيون را از پريز بكشيد و دوباره بزنيد تا تلويزيون روشن شود. اين مشكل معمولا مربوط به برد پاور تلويزيون است. فرسودگي قطعات برد پاور معمولا بعد از 5 يا 6 سال به وجود مي آيد. در اين حال اگر زود تعمير شود برد پاور به درستي به كار خود ادامه مي دهد و چندين سال بدون اشكال كار مي كند.

چندين توصيه در مورد نگهداري و تعمير تلويزيون

كارشناسان سرويس تي وي از شما مي خواهند بعضي نكات را رعايت كنيد تا تلويزيون شما طولاني مدت عمر كند و آسيب نبيند. همانطور كه مي دانيد تعمير تلويزيون به علت پيشرفته بودن و حساس بودن تلويزيون هاي جديد بسيار سخت و زمانگير است به خصوص بعضي از تلويزيون هاي امروزه كه لمسي و حساس تر مي باشند.

سيم برق را از پريز برق جدا كنيد.

مواد شوينده را اسپري نكنيد مواد شيميايي مثل حشره كش، بنزن، نازك تر و ... را اسپري نكنيد.

اين موارد امكان دارد به صفحه تلويزيون يا مدار الكتريكي آسيب برساند و مي تواند انتهاي آن را روي تلويزيون ببندد.

تلويزيون خود را تميز كنيد، صفحه يا بخش بيروني آن را به آرامي با يك پارچه خشك و نرم مثل پاك كن عينك پاك كنيد.

از مواد شوينده مثل مواد پاك كننده سطوح استفاده نكنيد

يك پارچه را در مواد شوينده خنثي رقيق شده با آب خيس كنيد، آن را محكم بپيچيد، خاك را روي كنترل از راه دور پاك كرده و بعد ريموت را به راحتي با يك پارچه خشك پاك كنيد.

براي حفاظت از تلويزيون حتما از محافظ هاي ويژه كمك بگيريد.

كنترل را در دسترس كودكان قرار ندهيد.

اگر تخصص كافي در اين امر نداريد از تعمير تلويزيون دست بكشيد و از كارشناسان تعمير كمك بخواهيد.

از زدن ضربه به صفحه بپرهيزيد.

حين حمل تلويزيون كاملا مراقب باشيد.

تلويزيون را در يك محيط بلامانع و صاف قرار دهيد.

در صورت نشت مايعات باتري، قبل از وارد كردن باتري هاي جديد، مايع موجود در بخش باتري ريموت را پاك كنيد.

هزينه تعمير روشن نشدن تلويزيون

يكي از موارد مهم در تعمير روشن نشدن تلويزيون هزينه تعمير است. البته لازم به ذكر است كه بگوييم هزينه روشن نشدن تلويزيون كاملا متغيير بوده و بر اساس همين موضوع معمولا بعد از آنكه تعميركار نمايندگي تلويزيون به محل مورد نظر شما مي آيد و بررسي هاي لازم را انجام مي دهد قيمت نهايي را اعلام مي نمايد.

علاوه بر اين موضوع نوع قطعه اي كه براي آن اشكال ايجاد آمده و سبب اين موضوع شده كه شما نياز به تعمير داشته باشيد كاملا روي هزينه تعمير تاثير گذار خواهد بود.

در رابطه با اين موضوع بايد بگوييم كه اگر تصور ميكنيد كه مي توانيد خودتان تعمير تلويزيون را انجام بدهيد تا جاي ممكن اين ريسك را نكنيد. در واقع گاهي صرفه جويي در هزينه سبب هزينه هاي بيشتري براي شما خواهد شد به همين علت شما بايد به براي تعمير با تعميرگاه معتبر تلويزيون تماس حاصل كنيد. هزينه تعمير و تعويض قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحاديه است. معمولا تخفيفاتي هم براي شما مراجعين گرامي در نظر گرفته مي شود.

البته هزينه هاي كه در اتحاديه مطرح شده است مربوط به اجرت تعويض قطعات و انجام تعمير است. در حال حاضر چون نرخ قطعات نوسان زيادي دارد و بر اساس نوع مدل تلويزيون خيلي متفاوت است در زمان تماس تلفني با سروبس تي وي هزينه تقريبي قطعات و تعمير تلويزيون سوني يا الجي و سامسونگ را بپرسيد.